تسجيل الدخول
y

رينو شارما راوي بارا شار

أستاذ مساعد
القسم :
الإدارة
التخصص العام :
تسويق
التخصص الدقيق :
تسويق

معلومات التواصل
البريد الإلكتروني :
rsraviparashar@pnu.edu.sa
رقم التحويلة :

نبذة عن عضو هيئة التدريس

المناصب الحالية

الجامعية

جدول المقررات
رمز المقرر الشعبة اسم المقرر من الساعة إلى الساعة
20903 ادارة المبيعات 13:00 13:50
وصف المقرر

20903 ادارة المبيعات 10:00 11:40
وصف المقرر

جدول المقررات
رمز المقرر الشعبة اسم المقرر من الساعة إلى الساعة
21361 تسويق الأعمال للأعمال 10:00 10:50
وصف المقرر

The course deals with business strategic industry analysis, understanding organizational buying behavior and management of market channels. The course includes the nature of the business/industrial market, analysis of customer procurement strategy, product policy, pricing, distribution strategy, branding strategy and key account selling strategy.

21421 تسويق الأعمال للأعمال 11:00 11:50
وصف المقرر

The course deals with business strategic industry analysis, understanding organizational buying behavior and management of market channels. The course includes the nature of the business/industrial market, analysis of customer procurement strategy, product policy, pricing, distribution strategy, branding strategy and key account selling strategy.

جدول المقررات
رمز المقرر الشعبة اسم المقرر من الساعة إلى الساعة
21444 تسويق الأعمال للأعمال 13:00 13:50
وصف المقرر

The course deals with business strategic industry analysis, understanding organizational buying behavior and management of market channels. The course includes the nature of the business/industrial market, analysis of customer procurement strategy, product policy, pricing, distribution strategy, branding strategy and key account selling strategy.

21444 تسويق الأعمال للأعمال 10:00 11:40
وصف المقرر

The course deals with business strategic industry analysis, understanding organizational buying behavior and management of market channels. The course includes the nature of the business/industrial market, analysis of customer procurement strategy, product policy, pricing, distribution strategy, branding strategy and key account selling strategy.